FOP Novak Dmytro Mykolayovych IPN (EDRPOU): 3464107911
Konto: UA243220010000026001330029904
Bank:
SPÓŁKA AKCYJNA „BANK UNIWERSALNY” MFI 322001
EDRPOU 21133352
Adres naszej strony internetowej: https://nomadicstateofmind.com.pl
Ochrona prywatności
Nomadic State of Mind szanuje prywatność klientó w i zobowiązuje się zawsze dbać o to, aby dane osobowe były dobrze chronione oraz informować o tym, w jaki sposób wykorzystujemy dane osobowe i dlaczego musimy je gromadzić.
Naszym najważniejszym zadaniem jest zapewnienie, że prywatność naszych klientó w, a także niezarejestrowanych osób odwiedzających naszą stronę internetową, jest zawsze całkowicie chroniona. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy sami mają duże doświadczenie w zakupach internetowych. Dzięki temu doskonale rozumieją, dlaczego prywatność jest tak ważna. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu, w jaki dbamy o ochronę prywatności, prosimy o kontakt pod adresem Nomadicstateofmindua@gmail.com
Ważne jest, aby zapoznać się z niniejszą polityką prywatności wraz z wszelkimi innymi powiadomieniami o ochronie prywatności lub politykami lub powiadomieniami o uczciwym przetwarzaniu, które możemy dostarczyć w określonych przypadkach, kiedy gromadzone są lub przetwarzane dane osobowe, aby klient był w pełni świadomy tego, w jaki sposób i dlaczego wykorzystywane są jego dane. Niniejsza polityka prywatności stanowi uzupełnienie innych powiadomień/polityk i nie ma na celu ich zastąpienia lub uchylenia.
Kim jesteśmy
Administratorem danych osobowych jest Nomadic State of Mind. Nasze dane kontaktowe znajdują się tutaj.
Spis treści niniejszej Polityki
– Sposób wykorzystywania danych klienta
– Udostępnianie danych klienta
– Komunikacja marketingowa
– Reklama internetowa Nomadic State of Mind
– Wykorzystywanie danych klienta w krajach pozaeuropejskich
– Bezpieczeństwo i przechowywanie danych klienta
– Prawa klienta
– Potencjalne zmiany w Polityce prywatności i obowiązek klienta informowania o zmianach
– Pliki cookies
– Kontakt
Sposób wykorzystywania danych klienta
Dane klienta mogą być wykorzystywane na różne sposoby – wszystkie zależą od rodzaju danych, które znajdują się w naszym posiadaniu. Dokładne informacje o tym, w jaki sposób wykorzystujemy dane klienta, zostały przedstawione w poniższej tabeli, wraz z podstawą prawną takiego przetwarzania.
Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe
Co robimy z imieniem i nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi?
Dlaczego?
Dbamy o to, aby zamówienia zostały przetworzone i dostarczone do klienta.
Bez tego po prostu nie bylibyśmy w stanie zaoferować klientom naszych usług.
Podstawa prawna przetwarzania: Realizacja umowy sprzedaży zawartej z klientem
Przekazujemy klientowi informacje dotyczące ważnych spraw, takich jak aktualizacje zamówienia i zmiany w polityce prywatności. Informacje są przekazywane za pomocą aplikacji, wiadomości tekstowych i/lub poczty elektronicznej.
Informacje są przekazywane w celu zapewnienia najbardziej aktualnych informacji dotyczących zakupów klienta.
Podstawa prawna przetwarzania: (i) Realizacja umowy sprzedaży zawartej z klientem. (ii) Niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnego.
Zapewniamy klienta, że otrzyma wszystkie niezbędne informacje o naszych nowych produktach lub usługach, które są przez nas oferowane. Informacje te wysyłamy pocztą elektroniczną, tekstową i/lub listownie.
Chcemy zapewnić, aby klient nie pominął żadnej z istotnych rzeczy, jakimi się zajmujemy. Takie wiadomości będą wysyłane do klienta dopiero po uzyskaniu jego zgody.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Angażujemy się w działania zapobiegające oszustwom.
Chcemy mieć pewność, że będziemy w stanie szybko wykryć oszustwo i w ten sposób chronić klientów oraz naszą firmę. Oszustwa są bardzo niefortunną konsekwencją naszego cyberświata.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu zapobiegania oszustwom).
Wyświetlamy reklamy Nomadic State of Mind podczas przeglądania stron internetowych przez klienta.
Pragniemy informować o naszych najnowszych ofertach i modelach.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności).
Możemy wysyłać ankiety lub prosić o dokonanie przeglądu.
Chcemy zrozumieć, co klienci myślą o naszej firmie, produkcie, usługach i cenach, aby firma Nomadic State of Mind mogła pozostać konkurencyjna na rynku.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności).
Data urodzenia
Co robimy z datą urodzenia? Dlaczego?
Angażujemy się w działania mające na celu zapobieganie oszustwom.
Aby mieć pewność, że będziemy w stanie szybko wykryć oszustwo i w ten sposób chronić Ciebie – i nas – przed nim. Bardzo niefortunna konsekwencja naszego cyberświata.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne dla naszych uzasadnionych interesów (aby zapobiec oszustwom).
Szczegóły dotyczące płatności
Szczegóły dotyczące płatności, takie jak kod bezpieczeństwa karty (nie przechowujemy tego typu informacji).
Co robimy ze szczegó łami dotyczącymi płatności? Dlaczego?
Chcemy upewnić się, że otrzymamy należne płatności i prawidłowo przetwarzamy zwroty dla klientów.
Bez tego po prostu nie bylibyśmy w stanie zaoferować Państwu naszych usług.
Podstawa prawna przetwarzania: Wykonanie umowy z Tobą.
Angażowanie się w działania zapobiegające oszustwom.
Aby mieć pewność, że będziemy w stanie szybko wykryć oszustwo i w ten sposób chronić Ciebie – i nas – przed nim. Bardzo niefortunna konsekwencja naszego cyberświata.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne dla naszych uzasadnionych interesów (aby zapobiec oszustwom).
Wykaz kontaktów
Obejmuje to całą komunikację klienta z firmą, zarówno ustną, jak i pisemną.
Co robimy z wykazem kontaktów? Dlaczego?
Zapewniamy wysoki poziom jakości w zakresie obsługi klienta.
Chcemy oferować usługi w najbardziej wydajny sposób. Pragniemy tego, co najlepsze dla naszych klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: (i) Wykonanie umowy z Tobą. (ii) Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (rozwój naszej działalności oraz informowanie o strategii marketingowej).
Zapewniamy naszym pracownikom doskonałe szkolenia.
Każdemu klientowi kontaktującemy się z firmą chcemy zapewnić jak najlepsze doświadczenie w zakresie obsługi.
Podstawa prawna przetwarzania: (i) Wykonanie umowy z Tobą. (ii) Niezbędne ze względu na nasze uzasadnione interesy (zapewnienie odpowiedniego przeszkolenia i reagowania wszystkich pracownikó w, zapewnienie doskonałej obsługi klienta oraz rozwój naszej działalności).
Historia zamówień
Jest to wykaz zamówień złożonych przez klienta w naszej firmie.
Co robimy z historią zamówień?
Dokument ten służy do skutecznego zarządzania zwrotami i upewnienia się, że możemy zapewnić doskonałą obsługę klienta.
Bez tego nie bylibyśmy po prostu w stanie zaoferować klientom naszych usług.
Podstawa prawna przetwarzania: Wykonanie umowy z Tobą.
Możemy wysyłać Ci ankiety lub poprosić Cię o wypełnienie recenzji.
Chcemy zrozumieć, jak dostosować nasze produkty i usługi do potrzeb i preferencji klientów, abyśmy mogli być konkurencyjni na rynku.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności).
Informacje związane z urządzeniem klienta i korzystaniem przez niego z naszej strony internetowej
Będą to informacje pozostawione podczas przeglądania naszej strony, takie jak adres IP lub lokalizacja (pod warunkiem, że klient wyraził zgodę na udostępnienie takich informacji).
Co robimy z tego typu informacjami?
Chcemy zapewnić większą dostępność naszej strony internetowej poprzez zapamiętanie preferowanych opcji klienta, takie jak język, w którym przeglądana jest nasza strona.
Celem jest stałe ulepszanie naszej strony i ułatwienie klientowi nawigacji po niej.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (badanie sposobu, w jaki klienci korzystają z naszej strony internetowej, jej rozwój, a także rozwój naszej działalności biznesowej i informowanie o strategii marketingowej).
Chcemy zapewnić, że nasza strona jest bezpieczna i chroniona.
Dzięki temu możemy szybko wykrywać oszustwa, a tym samym chronić klientów oraz firmę. Mamy obowiązek przestrzegania przepisów prawnych ustanowionych w celu ochrony danych klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: (i) Niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnego (ii) Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu zapobiegania oszustwom).
Informacje związane z kontami internetowymi
Dotyczy to sytuacji, w której klient zdecyduje się udostępnić informacje z niektórych swoich kont w mediach społecznościowych.
Co robimy z informacjami związanymi z kontami internetowymi, które zostały nam udostępnione przez klienta? Dlaczego?
Takie informacje umożliwiają logowanie się na naszej stronie internetowej bez konieczności zakładania konta Informacje związane z kontami internetowymi
Dotyczy to sytuacji, w której klient zdecyduje się udostępnić informacje z niektórych swoich kont w mediach społecznościowych.
Co robimy z informacjami związanymi z kontami internetowymi, które zostały nam udostępnione przez klienta? Dlaczego?
Takie informacje umożliwiają logowanie się na naszej stronie internetowej bez konieczności zakładania konta Informacje związane z kontami internetowymi
Dotyczy to sytuacji, w której klient zdecyduje się udostępnić informacje z niektórych swoich kont w mediach społecznościowych.
Co robimy z informacjami związanymi z kontami internetowymi, które zostały nam udostępnione przez klienta? Dlaczego?
Takie informacje umożliwiają logowanie się na naszej stronie internetowej bez konieczności zakładania konta Informacje związane z kontami internetowymi
Dotyczy to sytuacji, w której klient zdecyduje się udostępnić informacje z niektórych swoich kont w mediach społecznościowych.
Co robimy z informacjami związanymi z kontami internetowymi, które zostały nam udostępnione przez klienta? Dlaczego?
Takie informacje umożliwiają logowanie się na naszej stronie internetowej bez konieczności zakładania konta BLOCH. Informacje związane z kontami internetowymi
Dotyczy to sytuacji, w której klient zdecyduje się udostępnić informacje z niektórych swoich kont w mediach społecznościowych.
Co robimy z informacjami związanymi z kontami internetowymi, które zostały nam udostępnione przez klienta?
Takie informacje umożliwiają logowanie się na naszej stronie internetowej bez konieczności zakładania konta Nomadic State of Mind.
Ułatwiają one dostęp do strony i korzystanie z niej, zapewniając w ten sposób lepsze doświadczenia.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu promowania doświadczeń klientów i rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Polecanie produktó w klientom.
Celem jest łatwiejsze odnajdowanie ulubionych produktów klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności).
Ułatwiają one dostęp do strony i korzystanie z niej, zapewniając w ten sposób lepsze doświadczenia.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu promowania doświadczeń klientów i rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Polecanie produktó w klientom.
Celem jest łatwiejsze odnajdowanie ulubionych produktów klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności)..
Ułatwiają one dostęp do strony i korzystanie z niej, zapewniając w ten sposób lepsze doświadczenia.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu promowania doświadczeń klientów i rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Polecanie produktó w klientom.
Celem jest łatwiejsze odnajdowanie ulubionych produktów klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności)..
Ułatwiają one dostęp do strony i korzystanie z niej, zapewniając w ten sposób lepsze doświadczenia.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu promowania doświadczeń klientów i rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Polecanie produktó w klientom.
Celem jest łatwiejsze odnajdowanie ulubionych produktów klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności)..
Ułatwiają one dostęp do strony i korzystanie z niej, zapewniając w ten sposób lepsze doświadczenia.
Podstawa prawna przetwarzania: Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu promowania doświadczeń klientów i rozwoju naszych produktów, usług oraz naszej działalności).
Polecanie produktó w klientom.
Celem jest łatwiejsze odnajdowanie ulubionych produktów klientów.
Podstawa prawna przetwarzania: Konieczne ze względu na nasze uzasadnione interesy (rozwój naszych produktów/usług i rozwój naszej działalności).
Odpowiedzi na ankiety i promocje
Co robimy z odpowiedziami udzielonymi przez klienta w ramach naszych ankiet/promocji?
Celem jest prowadzenie ankiet i promocji.
Stanowią one część usług, które są przez nas oferowane. Musimy uzyskać dostęp do odpowiedzi, aby móc wybrać zwycięzców, a także zrozumieć i dostosować się do tego, co lubią i czego pragną nasi klienci.
Podstawa prawna przetwarzania: (i) Wykonanie umowy z Tobą. (ii) Niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (w celu rozwoju naszych produktów, usług i rozwoju naszej działalności).
Chociaż klient nie jest zobowiązany do przekazania żadnych danych osobowych wymienionych powyżej, należy pamiętać, że w przeciwnym razie może nie być w stanie kupić naszych produktów i w pełni wykorzystać to, co mamy do zaoferowania.
Gromadzimy również, wykorzystujemy i udostępniamy dane zagregowane takie jak dane statystyczne lub demograficzne w dowolnym celu. Dane zagregowane mogą pochodzić z danych osobowych klienta, ale nie są uważane za dane osobowe w prawie, ponieważ dane te nie ujawniają bezpośrednio lub pośrednio tożsamości klienta. Na przykład możemy agregować dane dotyczące korzystania z naszej strony internetowej w celu obliczenia odsetka użytkowników korzystających z określonej funkcji strony internetowej. Dane zagregowane mogą być ró wnież wykorzystywane do badań i analizy danych w celu ulepszenia oferowanych przez nas usług i mogą być udostępniane stronom trzecim. Jeśli jednak połączymy dane zagregowane z danymi osobowymi klienta tak, aby mogły one bezpośrednio lub pośrednio go zidentyfikować, traktujemy te połączone dane jako dane osobowe, które będą wykorzystywane zgodnie z niniejszym powiadomieniem o ochronie prywatności.
Udostępnianie danych
W żadnym wypadku nie sprzedamy danych osobowych i informacji o kliencie stronom trzecim. Zawsze chcemy mieć pewność, że nasi klienci czują się bezpiecznie podczas korzystania z naszej strony internetowej.
Udostępniamy jednak dane klienta niektórym rodzajom firm, o ile jest to niezbędne do skutecznego świadczenia usług na rzecz klienta, jak określono poniżej. Rodzaje firm, które są niezbędne do funkcjonowania tego procesu i z którymi współpracujemy, obejmują:
– Firmy, które są częścią naszej grupy, działające jako podmioty przetwarzające, mające siedzibę w Stanach Zjednoczonych oraz poza Unią Europejską (UE), świadczące usługi administracyjne i usługi przetwarzania zamówień oraz pomagające w realizacji zamówień.
– Firmy świadczące usługi dostawy i realizacji zamówień z siedzibą w Ukraina oraz na terenie UE i poza nią, które są zaangażowane lub zostały przez nas zakontraktowane w ramach procesu dostarczania zamówień. Należą do nich dostawcy usług płatniczych, magazyny i firmy dostawcze.
– Firmy, które świadczą na naszą rzecz usługi marketingowe, reklamowe i informatyczne w ramach prowadzenia naszej działalności. Należą do nich agencje marketingowe, partnerzy reklamowi i dostawcy hostingu stron internetowych z siedzibą w Ukraina, Unii Europejskiej oraz poza UE.
– Firmy, które pomagają zapewnić bezpieczeństwo naszej strony internetowej, takie jak agencje informacji kredytowej, agencje zajmujące się zapobieganiem nadużyciom finansowym i organy ścigania, zarówno w Ukraina, Unii Europejskiej oraz poza UE.
Jak wspomniano wcześniej, te strony trzecie mogą otrzymać informacje, które uzyskaliśmy od klienta.
Wymagamy od wszystkich stron trzecich poszanowania bezpieczeństwa danych osobowych i traktowania ich zgodnie z prawem. Nie zezwalamy naszym zewnętrznym usługodawcom na wykorzystywanie danych osobowych klienta do własnych celów i zezwalamy im jedynie na przetwarzanie danych osobowych klienta w określonych celach i zgodnie z naszymi instrukcjami.
Komunikacja marketingowa
Jeśli klient wyrazi zgodę na otrzymywanie takiej komunikacji, będziemy wysyłać wiadomości w celu informowania o naszych najnowszych działaniach i nowych produktach, które możemy zaoferować. Skontaktujemy się z klientem za pomocą poczty elektronicznej lub przez SMS.
Bezpieczeństwo i przechowywanie danych klienta
Wprowadziliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby zapobiec przypadkowej utracie, wykorzystaniu lub dostępowi do danych osobowych klienta w nieuprawniony sposób, ich zmianie lub ujawnieniu. Ponadto ograniczamy dostęp do danych osobowych klienta do tych pracowników, agentów, kontrahentów i innych stron trzecich, które muszą mieć do nich dostęp. Te strony będą przetwarzać dane osobowe wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami i podlegają obowiązkowi zachowania poufności.
Wprowadziliśmy procedury postępowania w przypadku każdego podejrzenia naruszenia danych osobowych i powiadomimy klienta oraz każdy właściwy organ regulacyjny o naruszeniu, jeśli będziemy do tego zobowiązani na podstawie obowiązujących przepisów prawnych.
Dane klienta będą przechowywane tak długo, jak długo będą potrzebne do realizacji usług. Ponieważ w naszym interesie leży zapewnienie doskonałej obsługi klienta, dane klienta mogą być również przechowywane w celu sporządzania raportów, które pomagają w udzielaniu wsparcia klientowi i umożliwiają przeprowadzenie analizy trendów.
Niektóre dane mogą być potrzebne do spełnienia wymogó w prawnych, pomóc w zapobieganiu oszustwom, stosowaniu się do regulaminu oraz rozstrzyganiu sporów. Z tych powodów zastrzegamy sobie prawo do przechowywania niektórych danych klienta nawet po zakończeniu naszych interakcji z klientem. Nie będziemy przechowywać danych dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów określonych powyżej. Ustalony zostanie odpowiedni okres przechowywania danych osobowych. Bierzemy pod uwagę ilość, charakter i wrażliwość danych osobowych, potencjalne ryzyko szkody wynikającej z nieuprawnionego użycia lub ujawnienia danych osobowych, cele, dla których przetwarzamy dane osobowe i czy możemy osiągnąć te cele za pomocą innych środków, a także bierzemy pod uwagę obowiązujące wymogi prawne.
Zgodnie z prawem do celów podatkowych musimy przechowywać podstawowe informacje o naszych klientach (w tym dane kontaktowe, dane identyfikacyjne, finansowe i transakcyjne) przez sześć lat po zakończeniu procesu zakupowego przez klienta.
W niektórych okolicznościach klient może poprosić nas o usunięcie swoich danych: Więcej informacji można znaleźć w poniższej części Żądanie usunięcia danych.
W niektórych okolicznościach możemy zanonimizować dane osobowe (aby nie można było ich już powiązać z klientem) do celów badawczych lub statystycznych, w którym to przypadku możemy wykorzystywać te informacje przez czas nieokreślony, bez konieczności powiadamiania klienta o tym fakcie.
Prawa klienta
Klientowi przysługują liczne prawa w zakresie danych osobowych. Prawa te obejmują:
Żądanie dostępu do swoich danych osobowych (powszechnie znane jako „żądanie dostępu do danych”). Dzięki temu klient może otrzymać kopię danych osobowych, które przechowywane są na jego i sprawdzić, czy przetwarzane są zgodnie z prawem.
Żądanie korekty danych osobowych , które przechowujemy o kliencie. Pozwala to na poprawienie wszelkich niekompletnych lub niedokładnych danych, któ re przechowujemy o kliencie. Może być konieczne zweryfikowanie dokładności nowych danych, które są przekazywane.
Żądania usunięcia danych osobowych. Dzięki temu klient może poprosić o usunięcie danych osobowych, jeśli nie ma powodu, abyśmy nadal je przetwarzali. Klient ma również prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeśli z powodzeniem skorzystał z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania (patrz poniżej), w przypadku, gdy mogliśmy przetwarzać dane niezgodnie z prawem lub gdy jesteśmy zobowiązani do usunięcia danych osobowych klienta w celu zachowania zgodności z lokalnym prawem. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze możemy być w stanie spełnić żądanie usunięcia danych z określonych powodó w prawnych, które zostaną zgłoszone, w stosownych przypadkach, w momencie złożenia żądania.
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, w sytuacji, gdy polegamy na uzasadnionym interesie (lub interesach stron trzecich), a pewne okoliczności klienta sprawiają, że chce on sprzeciwić się przetwarzaniu na tej podstawie, ponieważ sądzi, że wpływa to na jego podstawowe prawa i przywileje. Klient ma również prawo do sprzeciwu w przypadku, gdy jego dane osobowe są przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego. W niektórych przypadkach możemy wykazać, że mamy istotne uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które przeważają nad prawami i przywilejami klienta.
Żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych. To prawo umożliwia klientowi poproszenie o zawieszenie przetwarzania danych osobowych w następujących scenariuszach: (a) jeśli klient chce, abyśmy ustalili dokładność danych; (b) gdy wykorzystywanie przez nas danych jest niezgodne z prawem, ale klient nie chce, abyśmy usunęli jego dane; (c) gdy klient potrzebuje, abyśmy przechowywali jego dane, nawet jeśli nie jest to już potrzebne, ponieważ klient potrzebuje tego do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych; lub (d) klient sprzeciwił się wykorzystywaniu przez nas danych, jednak musimy zweryfikować, czy mamy nadrzędne uzasadnione podstawy, aby nadal z nich korzystać.
Żądanie przekazania danych osobowych klientowi stronie trzeciej. Przekażemy klientowi lub wybranej przez klienta stronie trzeciej dane osobowe klienta w ustrukturyzowanym, powszechnie stosowanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Należy pamiętać, że prawo to dotyczy wyłącznie zautomatyzowanych informacji, na które początkowo klient wyraził zgodę lub w sytuacji, gdzie wykorzystaliśmy te informacje do realizacji zobowiązań wynikających z umowy zawartej z klientem.
Wycofanie zgody w dowolnym momencie , w którym polegamy na zgodzie na przetwarzanie danych osobowych klienta. Nie będzie to jednak miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, które zostało przeprowadzone przed wycofaniem zgody. Jeśli klient wycofa swoją zgodę, możemy nie być w stanie dostarczyć mu określonych produktów lub usług. Poinformujemy klienta o takiej sytuacji w momencie wycofania zgody.
Potencjalne zmiany w naszej Polityce prywatności i obowiązku informowania o zmianach
Ponieważ chcemy zapewnić pełną przejrzystość w zakresie przetwarzania danych, możemy od czasu do czasu, wprowadzać pewne zmiany na tej stronie oraz informować klienta o potencjalnych modyfikacjach naszej polityki prywatności.
Jeśli zmiany te będą ważne, skontaktujemy się z klientem bezpośrednio lub wyjaśnimy na naszej stronie internetowej, że zmiany te mają nastąpić. W ten sposób klient będzie zawsze miał możliwość oceny zmian i podjęcia decyzji, czy nadal chce korzystać z naszej strony internetowej.
Ważne jest, aby posiadane przez nas dane osobowe klienta były dokładne i aktualne. Prosimy o informowanie, jeśli dane osobowe ulegną zmianie w trakcie relacji klienta z firmą.
Kontakt
Zawsze chętnie oczekujemy na wiadomości od klientó w (zwłaszcza jeśli klient jest niezadowolony lub jest zdania, że coś mogło zostać lepiej zrobione).
Liczymy na opinie zwrotne od klientów lub ogólne wiadomości w celu poprawy doświadczeń klientów.
Zachęcamy do:
– zadawania pytań lub przekazywania swoich opinii w związku z Polityką prywatności;
– składania wniosków o zaprzestanie wykorzystywania danych;
– składania skarg lub korzystania z praw klienta.
Zachęcamy do kontaktu z naszym menedżerem ds. ochrony danych pod adresem Nomadicstateofmindua@gmail.com Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
1.1 Nomadic State of Mind będzie przetwarzać dane osobowe wyłącznie w sposób określony w https://nomadicstateofmind.com.pl/polityka/
2.1 Tam, gdzie ma to zastosowanie, ceny zawierają podatek VAT według stawki właściwej dla kraju odbioru w UE.
3.1 Od czasu do czasu możemy oferować promocyjne kody rabatowe, które mogą mieć zastosowanie w odniesieniu do dowolnych lub niektó rych określonych zakupó w dokonanych za pośrednictwem tej Strony.
5.1 Składając zamówienie klient zobowiązuje się do zakupu produktu na poniższych warunkach i zgodnie z nimi.
5.2 Wszystkie zamówienia są uzależnione od dostępności i potwierdzenia ceny zamó wienia.
5.3 Dodatkowo, zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży na odległość klient może zwrócić dowolny przedmiot (z wyjątkiem rajstop i bielizny) w ciągu 28 dni od odbioru w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub bezpośredniej wymiany na inny rozmiar/kolor tego samego produktu.
5.4 Zamówienia zwrócone po upływie 28 dni nie zostaną przyjęte i będą odesłane do klienta.
6.1 Umowa sprzedaży między firmą a klientem zostaje zawarta w momencie przesłania potwierdzenia e-mailem, że zamówiony towar został wysłany do klienta.
7.1 Po otrzymaniu zamówienia klienta przeprowadzimy standardową kontrolę wstępnej autoryzacji na karcie płatniczej klienta, aby upewnić się, że na jego karcie płatniczej znajdują się wystarczające środki do realizacji transakcji.
7.2 Zamówienie nie zostanie wysłane do czasu zakończenia wstępnej autoryzacji. Karta zostanie obciążona po przyjęciu zamówienia.
7.3 Wszystkie transakcje kartami kredytowymi i debetowymi są przetwarzane w sposób bezpieczny.
7.4 Tokenizujemy i nigdy nie przechowujemy danych karty klienta, co zapewnia bezpieczne środowisko do dokonywania zakupów na naszej stronie internetowej ze świadomością, że wprowadzone dane są bezpieczne.
7.5 Technologia SSL umożliwia szyfrowanie potencjalnie wrażliwych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres i inne wrażliwe informacje, takie jak dane karty kredytowej (podczas procesu tokenizacji).
Obejmuje to następujące funkcje:
7.6 Uwierzytelnianie – zapewnienie przeglądarce, że dane przesyłane są do właściwego serwera i że serwer jest bezpieczny.
7.7 Szyfrowanie – kodowanie danych w taki sposób, że nikt inny niż bezpieczny serwer nie będzie w stanie ich odczytać.
7.8 Integralność danych – sprawdzenie przesyłanych danych, aby upewnić się, że nie zostały zmodyfikowane.
Wszelkie pytania oraz dodatkowe informacje na temat prywatności można uzyskać pod adresem Nomadicstateofmindua@gmail.com
8.1 Nomadic State of Mind – Dostawca – dołoży wszelkich uzasadnionych starań, aby Towary były zgodne z ich opisem, zadowalającej jakości i odpowiednie do zamierzonego celu.
8.2 Jeżeli firma nie podejmie takich uzasadnionych wysiłków, Kupujący powiadomi Nomadic State of Mind w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dostawy, a wyłącznym obowiązkiem firmy będzie naprawa, wymiana lub dostawa Towarów.
8.3 Żadne z postanowień Regulaminu nie może być interpretowane w sposób ograniczający lub wykluczający odpowiedzialność Dostawcy za śmierć lub obrażenia ciała powstałe w wyniku zaniedbania Dostawcy lub jego pracowników lub agentów.
9.1 Wszelkie Prawa Własności Intelektualnej do Towarów, o ile jeszcze nie zostały nabyte, stanowią wyłączną własność firmy Nomadic State of Mind.
9.2 Kupujący nie będzie rejestrował żadnych praw własności intelektualnej ani nie domagał się takich praw do Towarów oraz będzie przechowywał wszelkie informacje o prawach Dostawców na Towarach i powiadomi Dostawcę, jeżeli odkryje jakiekolwiek naruszenie takich praw Dostawcy przez stronę trzecią .
9.3 Kupujący przyjmuje do wiadomości, że z tytułu zakupu Towarów lub w inny sposób nie nabywa prawa ani licencji na produkcję Towarów.